۱۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۱۰

یکشنبه‌های الگونمایی - ۲۲

گروه شهید سید عباس موسوی به ترویج ارزش های مقاومت می‌پردازد

گروه شهید سید عباس موسوی به ترویج ارزش های مقاومت می‌پردازد

یزد- عضو گروه شهید سید عباس موسوی گفت: گروه شهید سید عباس موسوی با نگاهی تربیتی و فرهنگی به ترویج ارزش‌های مقاومت و آگاهی‌بخشی در زمینه دشمن‌شناسی می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی احسان‌زاده در سی و پنجمین نشست «یکشنبه‌های الگو نمایی» که با موضوع عملیات طوفان الاقصی برگزار شد به معرفی فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی این گروه در راستای حمایت از مقاومت فلسطین پرداخت و اظهار کرد: گروه شهید سید عباس موسوی از سال ۱۳۸۳ با محوریت دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی یزد شکل گرفته است.

عضو گروه شهید سید عباس موسوی با بیان اینکه این گروه با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تربیتی متنوع در راه حمایت از مقاومت فلسطین به فعالیت می‌پردازد، تصریح کرد: گروه شهید سید عباس موسوی با تمرکز بر دشمن‌شناسی و ارتقا آگاهی عمومی، به ویژه در مسیر اشغالگری صهیونیست‌ها، به فعالیت‌های مردمی مشغول است.

وی با بیان اینکه گروه شهید سید عباس موسوی با نگاهی تربیتی و فرهنگی به ترویج ارزش‌های مقاومت و آگاهی‌بخشی در زمینه دشمن‌شناسی می‌پردازد، خاطرنشان کرد: این گروه که به یاد شهید مجاهد سید عباس موسوی نام‌گذاری شده است، با رویکردهایی برگرفته از دیدگاه‌های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهید سید مرتضی آوینی به فعالیت می‌پردازد.

احسان زاده برگزاری همایش‌های شهری، به ویژه در موضوع دشمن‌شناسی را از محورهای اصلی فعالیت‌های این گروه بیان کرد و افزود: علاوه بر این با برپایی ایستگاه «خیبر» با غرفه‌های متنوعی از جمله تیراندازی به نمادهای صهیونیستی در مسیر راهپیمایی روز قدس به ترویج فضای ضدصهیونیستی و آگاهی‌بخشی درباره وضعیت مردم غزه کمک می‌کند.

عضو گروه شهید سید عباس موسوی تهیه و توزیع تراکت‌هایی در زمینه شناسایی و تحریم کالاهای صهیونیستی را از دیگر فعالیت‌های این گروه برشمرد و افزود: گروه شهید موسوی با برپایی تجمع‌هایی در جوار گلزار شهدای گمنام در میدان مرکزی شهر، همبستگی خود را با مقاومت فلسطین و شهید سیدحسن نصرالله به نمایش گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: چادرهای بسیاری به این مکان پیوسته و با برگزاری همایش‌های دانش‌آموزی، تلاش کرده‌اند که کنش‌های مردمی را برای حمایت از فلسطین تقویت کنند.

احسان‌زاده با تاکید بر اینکه فعالیت‌های این گروه کاملاً مردمی است، ادامه داد: این گروه معتقد است که با گسترش گروه‌های مشابه، می‌توان نقش حلقه‌های میانی را در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت بیشتر ایفا کرد.

وی یادآور شد: گسترش و تقویت برنامه‌ها و فعالیت‌های این گروه نیاز به مشارکت و حمایت بیشتری دارد.

کد خبر 6249900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha